Leer klantgericht schrijven

Dankzij deze training weet ik hoe ik mijn teksten aansprekend kan maken voor onze klanten!

Heel waardevol! 

Dankzij deze training schrijf ik nu teksten die goed passen bij het imago van ons bedrijf. Dank je wel!

 

Zit u met uw doelgroep op de juiste golflengte? Waarmee kunt u de interesse van uw (potentiële) klanten of leden wekken? Hoe geeft u hen leden het gevoel dat ze echt gezien worden? Natuurlijk, de opbouw en toonzetting van uw teksten zijn van vitaal belang, maar pas wanneer helder is wat zij eigenlijk willen, kun je echt aan de slag met schrijven. Zodat u de inhoud en toonzetting van uw schriftelijke communicatie daarop kunt afstemmen en extra power kunt geven. Zodat u écht kunt schrijven voor uw doelgroep!
 

Programma 

Wat leert u tijdens de training Klantvriendelijk schrijven? In deze eendaagse training oefent u met: 
  • de finesses van enkele veelgebruikte tekstgenres : wervende direct mail, folders, advertenties, webteksten, rapporten en verslaglegging.
  • de optimale opbouw van verschillende soorten teksten: hoe begin je, hoe eindig je, welke tekststructuren zijn het meest geschikt?
  • de toonzetting: hoe kun je iets het beste zeggen? Hoe wek je vertrouwen bij je doelgroep? En hoe overtuig je ze?
  • de do’s en don’ts in zakelijke teksten: wat zijn veel voorkomende fouten en hoe kun je die voorkomen?
En dit alles zetten we nadrukkelijk in de context waarin u iedere dag opereert.

Praktische informatie 

  • Datum: de eerstvolgende training vindt plaats in najaar 2022 
  • Docent: dr. Uriël Schuurs
  • Kosten: € 599,-

Vragen? 

Vanaf augustus kunt u zich weer inschrijven voor deze training. Wilt u alvast meer informatie? Of wilt u een offerte voor in-company aanvragen? Neem gerust contact met ons op via het contactformulier. 
 
Meer informatie