Training Klantvriendelijk schrijven voor leden (één dag)

Het is van groot belang dat u met uw leden - en uw potentiële leden - op de juiste golflengte zit: inhoudelijk en qua toonzetting. Met uw schriftelijke communicatie kunt u de relatie met uw partners vormgeven en beïnvloeden. De opbouw en toonzetting van uw brieven, folders en teksten op internet zijn daarom van vitaal belang: ze geven de identiteit van uw organisatie weer en definiëren de rol die u voor uzelf ziet.

In deze eendaagse training oefent u met

  • de finesses van enkele tekstgenres die van belang zijn voor verenigingen: wervende en informerende brieven, folders, advertenties, webteksten, rapporten en verslaglegging.
  • de optimale opbouw van verschillende soorten teksten: hoe begin je, hoe eindig je, welke tekststructuren zijn het meest geschikt?
  • de toonzetting: hoe kun je iets het beste zeggen? Hoe wek je vertrouwen bij de lezers? En hoe overtuig je je lezers?
  • de do's en don'ts in zakelijke teksten: wat zijn veel voorkomende fouten en hoe kun je die voorkomen?

Deze training wordt gegeven in samenwerking met De Nederlandse Associatie.

logo DNA.png

Schrijf nu in: voor uw leden zijn uw teksten immers de spiegel van de organisatie.

Klantvriendelijke teksten schrijven

Op dinsdag 27 november van 9:30 tot 16:30 uur
Docent: dr. Uriël Schuurs
Kosten: € 699,-

Let op: bent u lid van De Nederlandse Associatie? Dan krijgt u € 70,- korting, dus u betaalt slechts € 629,-

Nu inschrijven

Tijdens de training werkt u aan een tekst die u toch al wilde schrijven en na afloop gaat u naar huis met een tekst die gereed is voor direct gebruik. En u weet hoe u het voortaan zelf moet aanpakken!

2 schrijven.jpg

Meer informatie over dit aanbod?

Heeft u behoefte aan meer informatie? Of misschien wilt u eens verder praten over de mogelijkheden voor een in-company training? Neemt u gerust contact met ons op.