Eendaagse training Klantvriendelijk schrijven

Uw zakelijke teksten: een belangrijk visitekaartje


zakelijke wereld 1.jpg

Wat is een goede opbouw voor een zakelijke brief? Moeten we de lezer aanspreken met u of kunnen we ook je en jij gebruiken? En welke eisen gelden voor een mailbericht?

In deze training komen belangrijke vragen rondom bedrijfsmatige communicatie aan de orde:

  • Verschillende soorten zakelijke brieven (wervende de begeleidende brief, de informerende brief, de klachtenbrief), wervende folders, advertenties, webteksten, rapporten, gebruiksaanwijzingen enz.
  • De structuur en opbouw van verschillende soorten teksten: hoe begin je, hoe eindig je, in welke volgorde moet de informatie?
  • Toonzetting: hoe kun je iets het beste zeggen? Hoe wek je vertrouwen bij de lezers? Wat zijn de do's en dont's in een zakelijke tekst?
  • Wat zijn veel voorkomende fouten in zakenbrieven en hoe kun je die voorkomen?

In de training werken we met authentiek materiaal. Wilt u uw e-mail écht overtuigend maken? Wordt het nu eindelijk eens tijd om uw website te voorzien van een echt pakkende tekst? Na afloop van deze training gaat u naar huis met een tekst die gereed is voor direct gebruik. En u weet hoe u het voortaan zelf moet aanpakken!

Schrijf nu in: uw zakelijke teksten zijn immers uw visitekaartje.

Klantvriendelijke teksten schrijven

Op dinsdag 27 november van 9:30 tot 16:30 uur
Docent: dr. Uriël Schuurs
Kosten: € 699,-

Nu inschrijven
Let op: schrijft u vóór 1 maart in, dan krijgt u 70 euro korting en betaalt u slechts €629,-

Meer informatie over dit aanbod?

Heeft u behoefte aan meer informatie? Of misschien wilt u eens verder praten over de mogelijkheden voor een in-company training? Neemt u gerust contact met ons op.